Skitmorgon..

Denna morgonen har varit förjävlig! upp tidigt och inte sovit en blund inatt och allt är bara fel och jobbigt!
Skulle ta 07.26 tåget från Aspen till Göteborg och de va försenat ett par minuter, senare under resan blir tåget bara mer och mer försenat!.... Så när jag väl va framme vid centralen kl 07.53 så missar man tåget mot trollhättan! Blir sjukt lack och orkar inte! Nästa tåg skulle gå vid 9 tiden nån gång och då skulle jag vara i skolan i typ 2 timmar å sen åka hem igen, kändes inget bra.. Jävla pissvästtrafik!!! 

Ska snart åka till Allum med farsan för att köpa en mössa, den jag är försvunnen!
Sen ska jag åka ner och jobba i vattenpalatset!
förövringt håller jag på med en Design till ett företag! ser ut så här just nu.

Kommentarer

Design by:

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0