Rix FM Göteborg!

Ikväll ska jag fota The Ark på Liseberg, det är deras sista spelning i Göteborg och jag är riktigt glad över att jag fick chansen att fota dem eftersom jag aldrig har fotat dem innan!

Detta är bilder från Rix Fm som var i göteborg, det var sista dagen under kulturkalaset vilket är synd för det var roligt att fota så mycket konserter hela tiden.

Andreas Johnsson



Broken Door


Chris Medina


Danny Saucedo


Erik Hassle


Erik Segerstedt



Love Generation

Nicke Borg


Ulrik Munter




Kommentarer
Postat av: Silje Louise

SUPERFINE! Det øverste var utrolig intenst og bra. Lyset i alle var kjempefint :)

2011-09-30 @ 23:53:25
URL: http://fotosh.net

Design by:

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0