22.26

idag när jag satt på tåget hände något ja inte fatta nått av, e nått fel på mig! jag skulle ta och vila ögonen lite så snörra allt omkring på nått konstigt sett så ja öppna ögonen och helt plötsligt börja ögonen darra på nått sett, allt rörde sig liksom fram och tillbaka hela tiden.höger vänster höger vänster. Riktigt jävla läskigt! satt där en stund å försökte koncentrera mig på något men gick inte!.... Efter att ja kom på att jag kommer typ tuppa av vilken sekund som helst av nån anledning så hade Felipe fyllt på sitt vatten vilket ja inte han göra i morshes. Tur att jag fick vatten. hjälpte, och ja drack upp allt å så mådde ja bättre sen!...

Kommentarer

Design by:

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0