Fota lite smått i göteborg!

Vill medela att modellbilderna jag tog på min kusin har blivit nominerade bland de 4 bästa bilderna i den kategorin för årets herrklippning! Det är galet coolt! Carro är riktigt grym på klippa!, Gå till hennes frisörsalong! helt klart!

Bilder kommer upp senare! 

Idag fotade jag en del i stan. Lånade nämligen ett 10-20mm och ett 70-200mm från skolan.
Nu hoppas jag bara att jag kan få fota på Metaltown en av dagarna! hade varit riktigt nice! man får hoppas.

Imorgon ska jag kanske fota på Trädgårn när In Flames har deras releasefest. Då Death Destruction står på scen! Med kanske lite hjälp av några från in Flames. Vi får se!








Kommentarer

Design by:

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0