I´m singing my heart out

Jag är dålig på att sova! har försökt jobba på mina processanalyser hela dagen idag men de går ingen vidare, har kommit en bit på vägen som man säger, men har ingen motivation till det precis.. varför ska man göra två stycken om samma projekt fast dom är mer indelat på sin grej, plus att man ska göra en "behind the sceens" film som ska spelas in där jag ska sitta och snacka om det jag ska skriva i analyserna i några minuter! de e kul asså, känns lite onördigt!
Jag är iallafall klar med min animation, blir 40 sek typ. Rätt lagom tror jag. Så nu ska jag försöka hinna med detta tills på torsdag! Skönt att slippa dra till skolan tills dess iallafall.



Kommentarer

Design by:

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0