Vem är Jag?



Det jag kommer på om mig själv är att jag först och främst heter Niklas Axelsson och jag är född den 23 April 1991.
Många av mina vänner säger att jag är rolig, flummig, sprallig, perfektionist och extremt snäll och jag hoppas det stämmer. Jag vet att jag brukar prata väldigt otydligt ibland... fast ibland är tydligen rätt ofta för jag mummlar rätt bra nämligen. Jag trivs med det men ibland hade de varit gött att kunna snacka också så folk förstår vad man säger. Jag har fått höra ett antal citat och här bjuder jag på en...."Niklas, han e riktigt schysst men ja fattar fan inte vad han säger"

Jag brukade alltid säga att jag älskar simning för jag har simmat hela mitt liv, eller sen jag var 6 år.  Jag har simmar en hel del tills ett år tillbaka ca. Jag vet inte hur mycket medaljer eller många meter jag har simmart i mitt liv men det är många och det slutar inte än. Jag jobbar nu mera på Vattenpalatset som simlärare och det är kul och då kan jag även ta och simma några meter när jag känner för det.
Jag har tagit studenten och haft en riktigt bra tid på gymnasiet där jag gick inrikting Estet Digital Bild. Jag älskar nämligen också att måla och annat kul. Det är Foto som intresserar mig mest och jag har nu fotat i 4 år ungefär med min Olympus E-510. Den har fungerat bra men nu är jag rätt sugen på köpa en Canon 5Dmark II. Jag gillar också att manipulera om bilder till nått helt annat.

Nu går jag på Högskolan Väst, Trollhättan med inriktning 3D animation och visualisering och där ska jag befinna mig i två och ett halv år till. Jag bor fortfarande hemma i Lerum så jag pendlar varje dag fram och tillbaka! Det tar sin tid. Ca 90 timmar varje månad! det är rätt sjukt faktiskt. Fattar inte hur jag orkar men de gör jag. Jag har gått där nu i ett halvår typ och det har fungerat men fyfan för Västtrafik och SJ...... USCH

Vem klarar sig utan musik, inte jag iallafall! Musik är allt. Jag lyssnar på musik hela tiden och jag tror jag att jag gillar den mesta musiken.  Jag spelar också i ett band tillsammans med mina kära vänner, Vi kallar oss för IKE ( I Karatepunched Earl) www.myspace.com/Ikeswe .  Vi har spelat ihop nu ett tag , släppt skiva och haft det riktigt kul. Nu har vi även gjort en helt sprillans ny låt som vi släppte vid nyår " For The Worst"  tillsammans med en Musikviodeo
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer så det får ta och räcka.


Kommentarer
Postat av: Frida

Trevligt! Du verkar vara en riktigt rolig kille du! :)



Svar. Det är bra det! Ni borde verkligen vara nöjda med musikvideon och låten! Superbra gjort! :)

2011-01-06 @ 12:51:11
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Design by:

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0